Tuesday, September 29, 2009

Jemputan Kepada Semua Alumni PERAMAH Berkongsi Berita, Cerita, Info dan Foto

Assalamualaikum

Kepada semua warga alumni PERAMAH.

Dijemput untuk berkongsi cerita-cerita, nukilan-nukilan berbentuk nostalgia atau kenangan, berita-berita, sebarang info dan foto-foto aktiviti yang melibatkan warga PERAMAH di laman blog rasmi PERAMAH.

Sebagai contoh, mungkin sdra Izzam aka scootering boleh berkongsi cerita dan aktiviti sambutan hariraya beliau di Sarawak baru-baru ini. Mungkin boleh kongsi foto-foto segala jenis makanan specialty Sarawak yang diomong-omongkan beliau di dalam YG forum.

Sudah pasti di kalangan warga PERAMAH memiliki makanan kegemaran dan special etnik mereka. Al-maklum warga PERAMAH sangat diverse. Ade Banjor (spt Yem, Zaini), ade Jowo (spt Wak Rumaizi, Wak Fatkur dan adiknya Dr Taufik), ade Minang, ade Bugis, ade Kampar, Mandailing, Rawa, yeop dan yong, ujang dan milah dan sebagainya.

Dan sudah pasti juga warga PERAMAH ni sangat pandai bernukilan. Sebahagiannya ada yang mempunyai laman blog sendiri. Inilah masanya jika ingin mengasah bakat penulisan. Boleh rakan-rakan PERAMAH membantu dari segi feedback dan sebagai pembaca.

Jadi, sila emelkan kepada blogmaster atau rakan-rakan Authors yang lain seperti yang tertera di laman blog PERAMAH - http://blogperamah.blogspot.com/

Semoga segala jasa dan sumbangan anda semua warga PERAMAH diberi keberkatan dan rahmat oleh Allah SWT.


regards,
blogmaster
Saleh Abd Latif (batch SRP-1983)

No comments:

Post a Comment